Педагогічна діяльність

Проблемною темою над якою я працюю є: «Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії, інформатики, екології та біології шляхом використання ІКТ та елементів інноваційних технологій»
        В свою роботу я активно включаю такі елементи:
· Відео фрагменти і цифрові фотографії (відео демонстрації дослідів, фрагменти учбових, документальних, художніх і мультиплікаційних фільмів);
· відеофрагменти, що дозволяють наочно показати хімічні об'єкти, процеси, явища, експерименти, які неможливо показані іншими методами і методичними прийомами;
·  цифрові фотографії, що дозволяють вивчити макрооб'єкти з високим ступенем дозволу при багатократному збільшенні;
· віртуальні моделі: (демонстраційні (анімації), хімічних явищ, які неможливо спостерігати в природі;
·   маніпулятивні (у тому числі конструктори і тренажери) за допомогою яких можна показати біологічні моделі явищ;
· аудіоінформація (пояснення до відео. моделі,фотографії, малюнку аудіосюжети) за допомогою яких можливий супровід уроків;

·  комп'ютерні тести (для відпрацювання учбових умінь, для контролю якості знань і рівня сформованості умінь).

У  грудні 2014 року я перемогла у районному конкурсі "Вчитель року" в номінації "Хімія"
Відкритий урок на тему "Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів."
Педагогічне портфоліо
Досвід використання ІКТ на уроках
Майстер-клас "Я роблю це так"
У лютому 2015 року, у рамках програми обміну досвідом, на базі Ганнівського НВК відбулося засідання районного методичного об'єднання вчителів хімії, на якому я дала відкритий урок
Відкритий урок у 8 класі для засідання членів методичного об’єднання вчителів хімії Приазовського району "Подорож океаном речовин"


Особливу увагу в нашому НВК приділяють моніторингу успішності учнів
Моніторинг успішності учнів з хімії, біології, інформатики за 2011-2016н.р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий